Underbara läsare!

okej för det första, tack för alla tips och saker ni kommentarat, jätte gulligt och väldigt snällt! :)
 
Sedan vill jag också tipsa om en sida som säljer te, mightyleaf!
Fick hem te där ifrån för några dagar sen tack vare en vän, väldigt stort urval så ni kan ju kika om ni vill.
Har inte hunnit testa det än så återkommer förmodligen när jag gjort det! :) 
 
LÄNK HÄR
 
 


Hej hoppas du kan svara :)
Jag är också 17 och vill börja banta men det blir aldrig av eftersom jag inte vet vad jag ska äta för lunch till skolan? Skolmaten består ju oftast av pasta, biff osv, och för att jag ska klara av skoldagen så måste jag vara mätt. Det blir jag inte av lite sallad.
Dessutom frågar mina vänner vrf jag äter det och inte det, jag tycker det är pinsamt att berätta att jag är på diet :)

Svar: Hej! Jag vet precis vad du menar, jag försöker bara äta mindre i skolan, vi har ingen lyx så att vi får olika sorters grönsaker utan det är oftast bönor + någon sorts kålblandning ( inte särskilt gott..) Men som sagt du kan minska maten i skolan eller ta med egen lunch!
du behöver inte säga att du är på diet utan att du antingen inte är sugen eller att du försöker bli lite nyttigare, för att välja nyttigare liv betyder inte diet!
Hoppa det går bra för dig, kram! :)
- -

2013-11-12 // 16:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback