God jul och gott nytt kilo?

Äntligen hemma, är lagom seg så ska ta en till kopp at mitt te, det var väldigt gott faktiskt!
 
Måste fråga nu medans jag har det i huvudet, vad tycker ni om julen?
All mat, godis, julklappshysteri, tomten och allt?

Själv tycker jag det är mysigt, förutom all julmat som man (iallafall i min familj) gärna äter om och om och om igen under dagen, revben, skinka, ägg, jansons? 
Finns hur mycket som helst och då ska vi inte prata om allt godis.. det är nog det jag har mest panik över.
Själva hysterin kring julklappar och den delen tycker jag nästan är mer mysig :) 
 ASOS har en jättesöt tröja med en pepparkaka på, tänk att ha den dagen innan jul med en kopp varm choklad efter att ha varit ute i snön i några timmar?!
 
:
 
NI HITTAR DEN HÄR
 
 
 


Älskar julen, allt är så mysigt, men säger som du, all mat som serveras alldeles för många dagar i rad är jobbig hah ;)

2013-11-13 // 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback